View Single Post
Old 02-09-2012, 10:50
renshoff's Avatar
renshoff renshoff is offline
VW Fanatic

Vandaag weer even aan de golf gewerkt en de bobine is volgens mij gewoon goed. De motor heeft hier voor gewoon gelopen, ik heb de tellerbak wel vervangen, kan het ook hier aan liggen ?

Ook heb ik voor de toerenteller een rood/groene stekker en 2 losse zwarte draden, 1 van die zwarte draad komt uit de boom van de rode draad de andere van de boom met de groene draad. Op de zwarte draad uit de rode boom staat 13 volt als ik hem op contact zet op de andere helemaal niets.

De golf heeft een elektronische ontsteking maar deze lijkt mij ook gewoon goed aangezien dat het blok wel gelopen heeft. Is er nog een bepaalde montage manier om de ontsteking goed te monteren op de oliepomp aangezien we deze ook los hebben gehaald. Ik heb de stand wel afgetekend waar hij in stond en weer zo terug gezet.

Zelf heb ik het gevoel dat er dan toch iets verkeerd zit in de tellerbak of dat er toch nog ergens een massa probleem is, maar waar deze zit is mij ook een raadsel aangezien ik de massa boven de zekeringkast weer helemaal netjes gemaakt hebben.

Hoop dat het een beetje duidelijk is want veel beter kan ik het niet echt omschrijven.

Golf MK5 2.0 16V TDI - Daily
Golf Mk5 2.0 16V TDI 4Motion - Daily
Reply With Quote