Thread: ramon78
View Single Post
Old 01-09-2012, 12:22
ramon78 ramon78 is offline
Forum Newbee

even afstoffen hier.

na een tijd lang geen VW gehad te hebben nu weer een aangeschaft.

Ik ben Ramon afkomstig uit Sittard.

hobby's:
- auto's.
- mijn honden.
- motor rijden.
- gamen.

Ik weet dat het voor sommige misschien vloeken in de kerk is, maar hier komt het dan.
Mijn primaire hobbyauto is mijn civic coupe uit 1995.

Maar ik heb me afgelopen week een caddy MK1 gekocht(staat nog op duits kenteken).

Ik was er op het moment van aankoop, van op de hoogte dat er wat werk aan zou gaan zitten, wat ook niet dramatisch zou zijn, later zou wat anders blijken

Stoelen waren aan vervanging toe, maar dat was van beging af aan zichtbaar uiteraard, en was wat werk aan de klep en de randen achter.

Echter toen ik de stoelen en het oude vloerkleed eruit had kwam ik heel wat anders tegen.

Bestuurderskant vloer is dus van onder een complete bodem over de oude heen gelast, maar erger de binnendorpels waar de stoelrails en gordelbevestiging aan vast zit, zijn dus allebei redelijk door geroest over de hele lengte hiervan.

Dit alles was heel goed verstopt met een of andere keiharde grijze lijm/kit, met daarover een vloerkleed geplakt, dus ik heb het nooit gezien/gevoeld.

Dus noodgedwongen word het eerder een snelcursus lassen, dan een beetje werk en als werkpaard gebruiken wat de bedoeling was.
Reply With Quote