Quote:
Originally Posted by M1974
Je hoeft toch niet te zeggen dat je het te duur vind. Je kan ook zeggen dat je al voorzien bent, of een beter bod hebt gehad.
Ik laat in zo'n geval altijd iets weten. Dan weet de aanbieder tenminste ook waar die aan toe is.
Ik wil alleen weten of er nog interesse is, ik hoef geen motivatie, dat je kat ziek is en je het geld nodig hebt voor zijn operatie. of dat de hond je I-phone heeft opgegeten en je daarom nu even het geld niet hebt.
Reserveren doe ik alleen nog als ik eerst geld krijg. Anders is gewoon de eerste die komt met geld de koper. Uiteraard laat ik niemand voor niets komen. Zodra het verkocht is meld ik dat aan de andere geinteresseerden.
|
dat vind ik heel netjes...MP is bieden gewoonweg beledigen geworden ,en tja ik heb ook heel dat MP vaarwel gezegd
ik adverteerde ooit met toen een hele nette witte Pirelli gti (nu van Misha strik)dit was in 2007.mijn vraagprijs was ongeveer hetzelfde wat nu gevraagd word voor een mat gerold 1100tje met b-shit schroefset eronder ofzo
krijg ik een partij mailtjes van bijv..wat is de uiterste prijs?,welk bouwjaar issie?,is het een 1600?istie hard?,waarom doe je hem weg?,ik WIL alleen maar zondag komen kijken!heb je nog meer foto's
e.e.a stond allemaal in de advertentie te lezen
ook kom je wel eens per mail contact overeen met de prijs ,en als ze dan nog komen opdagen ook ,dan proberen ze toch noch af te pingelen..
doe mij maar Ebay.de met kauferbewertung en zo goed als altijd een bindend bod..van de tegenpartij zeg maar
want Mp etc in Holland schiet meestal niet op,een hoop tijd en moeite om over frustratie maar te zwijgen