26-08-2012, 19:00
|
Postwhore
|
|
Join Date: Aug 2012
Posts: 1,478
|
|
UPDATE
- 1Z motor met zelfgelaste EGR afdopplaatjes
- Een mechanisch geregelde pomp, die niet origineel is. Vrij schoon. Hij valt op !
- Gedeukte Seat Ibiza intercooler.
- 02A ASD versnellingsbak met mechanische koppelingshevel en aangepaste steunen.
- Zelfgebeunde downpipe.
- Ingekorte aandrijfassen
- Renault Clio 16V "Turbine"velgen met naar 63.3 mm uitgedraaide naafgaten, RAL 9005 gecoat.
- Let op de motor: de distributieriemdeksel is natuurlijk heel lelijk een gat uit gesneden, om de distributiesteun er op te kunnen zetten (zat er origineel niet, uiteraard).
- er zit geen gloeisysteem op de motor
- het is een AAZ dynamo op een 1Z motor, valt op!
- erg uitgezeten stoelen van Corrado
- aangepaste tellerbak met Golf 2 GTD toerentalmeter! Je ziet dat hij aangepast is.
- KaMei X1 bodykit, Zender spoiler.
- De kunststoffen slangtules op de motor zijn vervangen voor die uit aluminium, afkomstig van de 8v benzinemotor,die eerst in de auto zat.
- De naafgaten van de velgen zijn uitgedraaid naar een groter diameter dan de originele 60.1 mm
- Opel Kadett C grille met VW logo.
- Triple S schroefset
- Intercoolerbuizen zijn deels van Golf 3 TDI en deels van een Kadett C kardanas
- in de motorkap zit van onderkant een deuk in een stevigheids-rib, omdat de luchtbuizen anders niet pasten.
|