Snel een paar fotokes gaan pakken op een avondje ... Dus die deel ik graag effe !!!
Volgende week effe ermee bij den donckers zien te geraken voor uit te lijnen, want ik denk dat de wielekes nog ni helemaal juist staan ... En daarna vijs ek em nog een beetje naar beneden ...
Handigste/mooiste oplossing zal me in de toekomst toch een setje lucht worden ... Dus we weten weeral waar da we voor moete sparen ...
Ik zit momenteel gewoon nog te twijfelen over wat ik met de kleur zou gaan doen ... Ik ben langs de ene kant tevreden met de combinatie hoe het nu is, maar niet met de staat van de lak ... Dus is herspuiten vroeg of laat toch ne must ...
Het is dan misschien gewoon een beetje zonde van niet in één keer een ander kleurtje te nemen, maar dan blijft de vraag welk ... Pfff stuff to think about ...
Ondertussen al wel xenon standlichtjes gestoken ook ... Maar nog geen foto's van genomen, aangezien dat iets meer werk was dan verwacht ... Bij die xenonlampjes kan je ni zo maar effe da achterste kapje deraf halen, heel die koplamp moet eruit ... Dus bijgevolg moest ook de bumper er weer helemaal af
Gaf nog een grappig foto'ke ... Maar de rommel errond verraad dat het not for real is ...