View Single Post
  #5  
Old 23-08-2012, 20:18
Spierings Spierings is offline
No personal life
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 2,399
Default

Quote:
Originally Posted by gtipower
5000e dat zijn redelijk bedrage kijk ben zelf niet onhandig ben automonteur en hou wel van wat uitdagingen dus wil het liefst alles zelf doen maar dat is niet mogelijk, zoals lijn boren, krukas balanceren wil eigenlijk al eht montage werk zelf doen , cil kop reviseren durf ik zelf ook wel geen probeem maar zoals uitcotteren van de koppen en carters

hebben jullie wat namen van kever reviseurs/tuners ? bedankt iig voor de info tot nu toe

Dat bedrag is wel compleet inclusief bouw + carburatie (dubbele carburateurs) + uitlaat (beter type spagetti (RVS)).
Daarnaast kost het laten flowen, aanpassen klephoek etc van de koppen ook aardig wat.

Een maat van me heeft hier zijn blok laten bouwen, en koop er af en toe ook wat spullen echter is het wel wat verder voor jou.
Hij had al een erg goede basis, en dat 1915cc blok loopt ook als een gek.
http://www.german-performance-parts.be/.
Afstellen/carburatie/ontsteking laat hij door
http://www.amtdyno.be/
Deze kan ook een ontsteking bouwen met een curve welke bij je motor past.

Een duitse
http://www.ahnendorp.com/

Heb hier ook al een paar keer van gehoord
http://www.henkdehoog.nl/index.html
Er zijn echter ook een hoop beuners.
Zou wel goede duitse kwaliteit gebruiken (voor cilinder mahle met gesmede zuigers ipv AA)

Ga anders een informeren op keversite.nl of flat4free.be, hier zitten ook een aantal mensen met veel verstand van tunen.
__________________
'11 Skoda Fabia TSI
'04 Suzuki SV650
Reply With Quote