Quote:
Originally Posted by classic-edition
De vr6 zit er al in twan dus die 100 pk houden?
Ik vroeg me af hoe dit eruit ziet, maar na t zien vd foto's lijkt me dit ook niet verstandig.
Mbt de combinatie air en VR6 lijkt me niet zo onmogelijk mits je echt gaat hoeken, maar die rijstijl heb ik niet.
Dan maar 185-35 erop en wat minder extreem.
|
Oeps, motorombouw heb ik gemist whaha,
Ben de laatste tijd ook niet veel op forums geweest. Sorry
Ik zou een fatsoenlijk bandenmerk nemen met 195/40.
Ik heb het zelf ondervonden.
Heb met de Caddy 240 PK en ging op 195/40 allemaal super en toen ben ik overgegaan op nankang banden met 185/35 en echt waardeloos, auto lag als een dweil op de weg, veel langere remweg en over het rijgedrag met nat weer al helemaal niet te spreken.
Volgens mij gaan die bandjes best allemaal met autos met weinig vermogen maar zodra er een klein beetje PK's bij komt kijken is het in mijn ogen gewoon gevaarlijk.
Op de Caddy gaan de banden er weer onderuit en op mn Cabrio komen ze er nooit onder hoe mooi het er ook uitziet. maar het rijgedrag word zo naar de klote geholpen, en icm Airride denk ik dat het helemaal slecht is.
aangezien dat al veel slapper is en de auto in bochten en/of als je moet uitwijken lucht van links naar rechts verplaatst het bekende Airride probleem krijgt.
Fatsoenlijk onderstel en banden zijn net zo Belangrijk als je remmen vooral als je boven de 130/140?! pk uit komt.
Ik zou daar toch eens over nadenken.
Gr Twan