Na een serieuze tijd op dit forum rond te zwerven vond ik het toch wel even tijd om m'n zeeeeer langzaam-aan projectje even te tonen.
In 2005 kocht ik me een golfje 1 gti, dat ding stond al van half jaren '90 in opslag. Is een '81er, zelfde bouwjaar als ik, en iedereen weet dat dit een prachtjaar was
de gti was vervanger van de (dacht ik) in 2002 aangekochte 1.6. Nu nog spijt dat ik dat karretje weg gedaan heb
250€ eurotjes lichter in de achterzak, en na een ritje van 100km kwam deze zo in m'n garage terecht
ik ga hier niet alle foto's posten die ik er van gemaakt heb, maar hieronder de stappen die de auto ondertussen al heeft doorlopen.
de reden dat ik nu post is omdat de auto eigenlijk een 2de boost heeft gekregen. Ik ben redelijk lang bezig geweest met verbouwingen aan het huis, auto heeft al die tijd geduldig blijven wachten.
Ik ben er extreem blij voor dat ik niet in de verleiding ben gekomen om hem te verkopen (in onderdelen dan) of erger nog, te dumpen. Veel projecten sterven een stille dood en eindigen als "moet weg" advertentie op marktplaats of kapaza.
genoeg geluld, foto's
auto had deukje achter, uiteraard uitgehaald. Onmiddelijk maar de spatbordjes, benzinehals, voor -en achterplaat vervangen en/of hersteld
omdat ik niet zo graag plamuur gebruik, maar de hele boel vertint
na het nodige schuurwerk klaar voor epoxy en grondverf
ook de onderkant moet er aan geloven
wielkassen zijn verbreed, komen achteraf wel de originele verbreders terug op, zal dus niet gezien worden. is enkel om de wielen weg te krijgen in de kassen
dan maar zelf gelakt in de garage. best aardig gelukt...