Ik begreep van een kennis dat je vrij eenvoudig kan zien of er met de teller is gerommeld, iets met het niet op lijn staan van getalletjes van de 100.000-en en 10.000-en. Misschien dat anderen hier daar meer van weten.
Let op een flink versleten stuurwiel, wangen van de stoel, pedalen en versnellingspook. Helemaal kaal? Vermoedelijk iets meer dan 180.000...
Het gaat ook nog even duren voordat hij belastingvrij is, door de overgangsregeling duurt dat voor hem nog 2/3 jaar, dat heeft vast ook invloed op de prijs. En, als je dan LPG inbouwd of er een diesel van maakt, betaal je dan alsnog een brandstoftoeslag.
Verder de gebruikelijke dingen; schokbrekers, wiellagers, remmerij, handrem, etc. Volgens mij staat er een post op het forum met dingen waar je op moet letten en hoe je ze kan testen.
Reparaties laten doen door een bedrijf is per definitie VEEL duurder, door het uurloon. Dit is een veel betere investering:
http://www.asnbooks.nl/product_info...products_id=635
Succes!