View Single Post
Old 14-08-2012, 18:18
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy
Default WB vrije Golf II TDI op kenteken €1150

hey Hallo,

Ik heb hem zelf gekocht via Marktplaats. 200 pk TDI, zag er netjes uit, de ombouw ook, golf IV TDI remmerij rondom heeft de verkoper me wijs gemaakt. de motor zou een golf IV 2005 TDI GTI zijn, en getuned naar 200+ pk.

subframe is van een golf III, dus ook spoorbreedte...

verder is het een beetje een rammelbak, hoewel de carros wel netjes lijkt. Er hebben alleeen 16 inch 7,5J onder gezeten....... dus vul maar in. vooraan de randen moeten behandeld worden.

Ik had hem zelf gekocht voor betrouwbare km's... Hoewel eigenlijk de 200 pk me wel het meest aansprak. Maar al na een kilometer of 1000 is de motor stukgelopen: witte en grijze rook. Hij staat al een paar maand stil.

tis een duitse import, '84 en in NL omgebouwd naar 1.9 TDI op kenteken.(niet voor 200 pk) Zover ik weet is het een benzine golf geweest.

De tank moest je vullen op de helft, anders trok de opvoerpomp het niet meer. Schijnt een extra zware pomp te zijn, maar komt de aanzuiging blijkbaar niet diep genoeg.

Ik wou hem gaande weg beetje aanpakken. Maar had dan ook niet verwacht dat ik de motor op ging blazen.

Ik heb nog een benzine WB vrij, en een TD WB vrij(mijn daily) dus ik moet er nu gewoon vanaf.

Hij staat inmiddels al maanden stil, dus zag net dat de remschijven wel erg roestig zijn. Banden en velgen zijn sowieso niks. Ik moet bekennen dat ik er eigenlijk al maanden niet naar om gekeken heb.

Zie het als basis om snel een WB vrije TDI op te bouwen. Ik ga er veel geld achteraan gooien, maar hoop dat iemand zin heeft en dit project.

Hij staat in Utrecht, en mijn richtprijs is 800 euro. Als je snel wilt handelen moet je een goed voorstel en bod doen.

Graag mailen naar: thom_smit@hotmail.com

Graag serieuze interesse. En alles wat ik weet staat hier beschreven.

even een aanvulling omdat ik merkte dat een kijker daar over viel.

De auto zit niet goed in de lak. De dorpel heeft oppervlakte roest, waar ik een soort van tectiel over heb gespoten... En heeft een dubbel slot op de bestuurderskant. foeilelijk...

Verder heeft de auto meer plekken en deukjes... Maar het is zeker geen rotte wagen. Maar strak in de lak zit hij zeker niet.

even wat extra foto's toegevoegd.

Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05