12-08-2012, 15:02
|
|
VW Guru
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 779
|
|
Quote:
Originally Posted by De Limburger
Indd ik zou er gewoon even met de hoonsteen doorheen gaan, dan is de wand weer wat ruwer. En die lagers gewoon mee vernieuwen aangezien dat de kosten ook niet zijn. Ook de boutjes en moertjes mee vervangen van de drijfstangschalen. Dit zijn rekbouten, dus beter om ze mee te vervangen je tikt die er zo uit met een kunstof hamertje. Voor de rest erg leuk om te zien. Dat je het zo aanpakt. Succes ermee.
|
Ik hou jou advies even in mn achterhoofd..
Heb gisteren met de vorige eigenaar van de auto gesproken.
Hij heeft me uitgelegd wat er ca 30000 - 40000 terug allemaal aan de motor gebeurd is.
Is toen echt grondig aangepakt.
Wil komende week misschien nog even naar het bedrijf waar het toen gebeurd is....misschien samen met hun dan effe overleggen....
Er is me 1 zuigerveer afgebroken bij het demonteren...dus die moet ik nu zowieso ook vervangen.
|