Hellaas na dat ik dacht dat het probleem opgelost was is deze er nog steeds.
Vandaag wou ik met de auto een stuk gaan rijden en starte hem zonder probleem maar na ongeveer 10 min viel de motor plots uit ( in stationair loop) terwijl deze nog niet op temperatuur was.
Vorige keer heb ik met uitleze twee meldingen gekregen
1 melding 522 (Voeler koelvloeistoftemperatuur ) neem aan dat dit de gele sensor was deze geeft gewoon temperatuur aan.
2 melding 513 (Sensor Toerental Motor (G28)) en ik neem aan dat dit de krukassensor was dus heb deze vervangen.
Hier na geen resultaat
Daarna ben ik het volgende nagelopen
relais 109 na gekeken hier was niks mis mee, daarna heb ik de blauwe los gehaald en direct start hij niet meer dus deze zal wel goed weze toen heb ik gekeken naar de lambda sensor of deze nog vast zat dit was ook zo.
Toen nogmaals gekeken met vagcom nu gaf hij geen fout melding maar toen kwam het probleem dat hij uit viel in stagionair.
Iemand nog een ander iedee de motor loopt gewoon goed waarneer hij loopt dus niet aan het pingellen ofso.
Ben ook bij de vw geweest maar deze wou niet aan de auto werken of het werd een tarief van 150 euro
en brachten dan minimaal 8 uur in rekening zonder dat er wat gemaakt was ( zo wil ik ook wel sleutelen
)