10-08-2012, 14:05
|
|
VW Fanatic
|
|
Join Date: Jul 2012
Posts: 332
|
|
Zo tijdje geleden dat hier weer wat gepost is. We zijn dus weer verder gegaan met de golf. Olie pomp er onderweg gehaald en in een emmer met olie gedaan aan gedraaid en de olie komt netjes omhoog. Olie pomp is dus gewoon goed. Dus moet er iets in de toevoer fout gaan. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
Ook wouden we vandaag de auto weer starten en werd de massa die van de bobine af komt gloeiend heet. Afijn wij verder proberen te starten, motor sloeg niet aan totdat opeens de zekering er uit vloog Vervolgens met mijn vader gekeken waar het vandaan komt, nu hebben de het blok aan de min van de accu verbonden, de massa van de bobine los gehaald en contact om gedraaid en lampje van de meter slaat volledig uit en brand vol op de 12 volt. Maar hoe kan dit ? Een blok is toch 1 grote masse en de min van de accu ook ? Het blok krijgt dus op de een of andere manier een stroom ? Ik denk dat dit dus ook het probleem van de tellerbak verklaart. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor ??
Alvast bedankt
__________________
Golf Mk1 '82 1.6GLI Cabriolet - Project
Golf MK5 2.0 16V TDI - Daily
Golf Mk5 2.0 16V TDI 4Motion - Daily
|