Thread: RoelM's Golf 2
View Single Post
Old 06-08-2012, 23:58
RoelM RoelM is offline
VW Fanatic

@ CriticalM, ik heb niet de goede naaf. Bleek achteraf niet eens van een golf te zijn. Stuur gaat te koop gezet worden los.

Weer wat updates : Even tijdelijk wat anders, dus ik heb nu van een maat zijn rode 13 inch ATS Classic eronder en hij mijn BBS gepast onder zijn Jetta. Hij is er zo weg van dat hij nu ook zoiets wil gaan halen, 15 inch met gepolijste rand en wit hart.zo staat de golf er nu bij, jetta zie je erachter. De BBS'en komen wel terug want dat stond toch beter vind ik zelf. :

Ook wat andere leuke updates. Tellerbak met toerenteller, nieuwe tankvlotter, nieuwe draden vanaf de tankvlotter getrokken (was een kabelbreukje) dus alles doet het nu weer. Verder nog dat alarm lampje vervangen voor zon blind knopje op het dashboard, deurbakken met opbergvakken, komen waarschijnlijk speakers in met nieuwe speakerkapjes, op de plek van de asbak zat eerst zelfgemaakte troep van de vorige eigenaar met een temperatuurmeter (freeze alert ?) erop, dus dat eraf en originele asbak weer in de middenconsole. Ook nog een leren pookknop, verder nog wat klein spul meegenomen van de sloop. al deze updates voor 50 euro. Goede deal dacht ik zo. fotootje van mn interieur nu, radio lijkt chrome ofzo maar is gewoon netjes zwart dus let daar maar niet op. deurbakken lijken ook zwarter dan de rest maar valt niet op in het echt.

Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
Reply With Quote