View Single Post
  #5  
Old 02-08-2012, 09:15
Sven-GTI's Avatar
Sven-GTI Sven-GTI is offline
Volksforum Aandeelhouder - Performance>>>
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,944
Default

Waar ik ook weer aan zat te denken, de compressor is eigenlijk bedoelt voor lagere en midden toeren. Want als ik alleen hoge toeren power wil, dan kan ik ook atmosferisch blijven rijden.

Mijn auto is onder de 3500/4000 toeren echt dood, ik moet hem behoorlijk in toeren trappen om vermogen te hebben. En voor straat verbruik is dat echt kut, als ik bij het stoplicht net te weinig gas geef of de koppeling iets te snel laat opkomen word ik werkelijk door iedere auto kwijt gereden :s

Als ik met m'n auto lekker een stukje ga scheuren vind ik het heerlijk die nokkenassen, lekker veel vermogen bovenin en toeren beuken Alleen aangezien de auto minder als hobby maar meer als normaal dagelijks gebruik gaat dienen zit ik er zwaar aan te denken om m'n originele nokkenassen terug te plaatsen.
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62
GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN
Honda CRF450 SM
KTM EXC 525 Racing SM
Reply With Quote