View Single Post
Old 27-07-2012, 20:25
Martijn Harms Martijn Harms is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by gbgolf2
imo> heeft te maken met de transponder wat in de sleutel zit is een soort van startonderbreking, mag geen probleem wezen als je het kastje, leesring, en de sleutel erbij hebt.

mocht je de eerste type abf blok hebben heeft deze dat niet en draaid de motor op digifant 1 mocht je een type 2 blok hebben waarschijnlijk zit er een imo kastje tussen en draaid de motor op digifant 2.

wil je de orginale abf spruitstuk weer gebruiken wat bij de motor hoord? gaat niet passen je moet een special 16v spruitstuk kopen voor een golf 1.

Hoi!!!

Goh, wat een info!! Dit is echt heel behulpzaam, dank je wel hiervoor

Tja, ik weet niet welk type ABF Blok ik heb, maar hij komt uit een Seat Ibiza GTI 2.0 16v uit "97. Misschien heb je daar wat aan.... Wat ik er in elk geval bij heb zijn alle benodigde kabels, riemen, onderdelen, en ook de computer, het contactslot met de sleutels en stuurpen. Kan helaas de code op de computer niet lezen, deze is maar half zichtbaar.

Hoe weet ik het trouwens of ik een type 1 of 2 ABF blok heb? Is dit ergens te vinden, of te zien aan het blok?

Wat het uitlaat-spruitstuk betreft: Heb m net helemaal vlakgeschuurt en gespoten Dus hij moet maar passen!!! Haha...

Tot horens maar weer......
Reply With Quote