Ik heb een Golf 1 cabrio 16v met de volgende remmen setup:
- links en rechts -voor: Golf 2 G60 remmen met goodridge en koperen remleiding naar de HRC
- Links en rechts -achter: Golf 2 16v schijfremmen koperen remleiding naar goodridge en via de stalen leiding naar de HRC
- 16v HRC: Bosch hoofdremcylinder type F 026 003 180 (boring 20.6)
- Scirocco 16v remdrukpotjes op de HRC voor de remmen achter: 533 612 151 A
- Golf 1 cabrio rembekrachtiger (van 2h motor)
- Bosch dot4 rem olie tot aan max gevuld
- nog geen handremkabels aangesloten
Alles is nieuw behalve de G60 remmen en de rembekrachtiger.
Ik heb als volgt 2x ontlucht:
- rechts achter: remklauw los gehaald en ontlucht (los gehaald en gedraaid zodat de ontluchtingsnippel naar boven wijst)
- links achter: remklauw los gehaald en ontlucht (los gehaald en gedraaid zodat de ontluchtingsnippel naar boven wijst)
- rechts voor: ontlucht
- links voor: ontlucht
Als de motor niet draait en ik de pedaal een paar keer intrap bouwt hij geen druk op, na 10x pompen komt er een beetje druk op ipv 2/3x pompen
Als de motor draait is het zelfs nog minder.
Hij remt wel (helemaal onderaan de slag) en de pedaal komt terug naar boven.
Ik heb meerdere keren op het forum gezocht voor mensen met een soortgelijke setup en die kom ik ook tegen en daan lees ik geen problemen.
Is er iets met mijn rembekrachtiger? Deze heb ik 2de hands gekocht. Hoe kan ik dit testen zonder een nieuwe erop te zetten? Of doe ik iets verkeerd met ontluchten? Ik heb geen idee meer..