22-07-2012, 10:50
|
|
VW Fanatic
|
|
Join Date: Jul 2012
Posts: 332
|
|
Quote:
Originally Posted by passatje2
deze plaats van het relais lijkt me de plaats van een simpel relais met de normale 4 stekker 87 85 enz.doet je claxon het?
kan ook zijn dat al je lampjes kapot zijn maar zou eerst eens naar een ander cockpitje op zoek gaan,volgens mij zijn de dunne grijs/blauw kabels voor de verlichting in je meters.
heb vroeger ook een paar van die eg blokjes gehad en kan me herinneren dat er niet echt veel olie uitkwam als je de dop eraf haalde met stationair draaien,gaat je olielampje wel direct uit als je start,doe eens een oliewissel met de normale 15/40 zoals hiervoor beschreven is,als je oliefilter oud is kan er ook wel eens een probleem bestaan met oliedruk of een slecht merk erop
|
De claxon doet het nog, je zegt ook dat er niet veel olie uit komt maar als wij de olie dop droog maken dan een tijdje stationair laten lopen en de dop er weer uithalen is hij nog steeds net zo droog.
We hebben gisteren een nieuwe tellerbak opgehaald moeten hem nu alleen nog even aansluiten maar zijn nu eerst druk met het olie probleem. Ik heb de olie pomp er onder uit gehaald maar deze ziet er nog goed uit. Ook heb ik gekeken of de koppaking wel goed zit ivm uit elkaar gelegen motorblok maar deze kanalen lopen zo goed als naar beneden het blok in. Dus moet er een probleem met de toevoer omhoog zijn. Dan kom je bij het gedeelte van de oliefilter uit. Hier heb ik de sensor die er boven op zit los gedraaid en deze was ook nog zo goed als kurkdroog. Dus er moet of iets in de leiding zitten van de pomp naar het oliefilter of de olie pomp is kapot of kan de olie pomp de 10W40 olie niet oppompen omdat deze te dun is (lijkt mij niet want staat gewoon voorgeschreven in de vraagbaak).
__________________
Golf Mk1 '82 1.6GLI Cabriolet - Project
Golf MK5 2.0 16V TDI - Daily
Golf Mk5 2.0 16V TDI 4Motion - Daily
|