Hey folks,
hier zijn we weer ... Na veel medicatie, spuiten, medische onderzoeken, MRI scans, ... is het overduidelijk !! Het tuningvirus wilt me niet loslaten
Na enkele jaren van stilte in de scene heb ik toch de knoop doorgehakt om nog eens met een nieuw projectje te starten !! Sebiet meer hierover uiteraard ... Maar eerst nog snel een klein historiekje ...
2004 ... Mijn eerste maar zeker niet mijn laatste Audi ...
2007 ... Eerste kindje op komst, dus een formaatje groter ...
2010 ... Een beetje meer comfort voor het vrouwtje en ons tweede kindje erbij ... Deze is nog steeds in men bezit trouwens
En dan ... Een nieuw speelgoedje voor de papa ... Onmiddelijk wat plaatjes vòòr de praatjes ... (Let vooral op de geweldige transitplaten)
En na zen eerste wasbeurtje ...
Vooruitzichten ?? Het hele zooitje voor mijn part, aangezien het geen daily is en er geen haast bij is ga ik er nog eens tot in de details mee gaan.
Nabije vooruitzichten ?? Even op zoek naar een vliegende start ... Setje velgen, schroefkitje, muziekje ... Dat hij er een beetje deftig uitziet, en dan kan ik plannetjes beginnen uitwerken en op zoek gaan naar DE geschikte onderdelen voor de GTI. Nu is dit van iets minder belang, als er maar iets onder staat en hij wa dichter tegen de grond ligt ...
Verder zoek ik er niet al te veel aan te gaan lassen en plamuren ... Gewoon netjes met OEM onderdelen helemaal naar mijn goesting zetten !!
Alleszins ... IK heb er zin in !!! Off we go ...
Greeetzz Hewitt