View Single Post
Old 08-07-2012, 21:15
SchokR SchokR is offline
Forum Regular

Default Kijkje gaan nemen voor m'n eerste 1er

Ben vandaag naar een nette einser gaan kijken.
geel van kleur (wat me eerste wat tegen hield) maar eens hij voor m'n neus stond viel dit best mee.
volgens de eigenaar nog steeds de 1ste lak. al vond ik op de deur binnen een kleine loper ter hoogte van de deurvergrendelknop,
Vraag 1: kan het dat men op een wagen van 76 al eens een druppeltje op de lak terugvindt?

De einser is een 5d model, lekker makkelijk.
En er zit een lekkere AJQ 20vt met kms management systeempje in.
Ding trekt lekker door en op de 195/50/15 durfde ie wel eens door te spinnen in 2de en 3de.
Nu was de einser org een 1.1 en de eigenaar vertelde me iets over 3 extra motor ophang punten.
Vraag 2:ik weet dat je ergens iets moet omlassen (van lezen hier op forum) maar een totaal van 5 punten is mij een onbekende?

De einser staat ook nog niet op kenteken al zou dit normaal wel in orde moeten raken.

Voor zijn leeftijd zag hij er echt wel netjes uit
Vraag 3: heeft een tietentacho-dashboard onderaan bij de stuurkolom en onderaan bijrijder presskartonnen afdekplaten?
Die afdekplaten vlogen zowel links als rechts onderaan het dashboard wel uit hun ligplaats bij wat brutere versnellingen.

Er waren wel enkele ouderdoms verschijnselen terug te vinden, de middenconsole waar een stukje afgebroken was een achterklep die niet uit zich zelf open blijft, wel allemaal zaken die makkelijk en vrijwel goedkoop te vervangen zijn.

een toekomstige Einser Fahrer