Zo!!!!! Ik zal weer eens updaten.
Niets spannends.. Maargoed.
Jetta is nu ruim een jaar in mijn bezit en ik heb er in dat jaar een gezonde 32.000km mee rondgehobbeld
Afgelopen onlangs nog een verse APK gescoord (zonder op en aanmerkingen). Hiervoor had ik de remmerij voor opgefrist.
Phonepicca:
Nou waren de schijven nog wel te doen.. En dat was maar goed ook want ik kreeg het met geen mogelijkheid voor elkaar om de combinatie blokken/schijven (nieuw) er op te krijgen. Zuigertjes helemaal naar buiten gedrukt. Maar het past op een millimeter net niet
Maar de blokjes vervangen maakte al een wereld van verschil gelukkig
Vooral het feit dat zodra je je pedaal intrapt je nu ook gelijk reactie hebt. Hij pakte eerst nogal wazig op.
Twee weken terug ook nog even een setje nette Recaro's opgehaald uit Duitsland
Lang naar gezocht maar denk echt een goed setje gevonden te hebben. Alleen één bolster aan de instapzijde moet vervangen worden denk ik (niet rampzalig slecht. Beetje "zacht") Rest ziet er 100% uit
Phonepicca:
Voorlopig heb ik ze er alvast ingezet. Moet nog even kijken wat ik doe qua stof.. aantal ideeën. Zo stoort het me voorlopig niet. Het blijft een daily bitch he
Speedlines kan ik volgende winter ook weer op laten frissen.. Achter velgen hebben iets averij opgelopen (alleen lak) door beetje aanlopen in de wielkassen. All part of the game!
Voor en achter frisse nummerplaathouders gemonteerd en platen met opgelegde letters erin. Maakt het geheel ook al weer wat netter. Niets schokkends dus.. Op naar een nieuw jaar JettaFun
Groeten,
Bouke