View Single Post
Old 03-07-2012, 12:11
mverh85's Avatar
mverh85 mverh85 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to mverh85

Het zat helaas erg tegen de dag van de keuring, 22 juni.
De nacht ervoor hevige regen en bliksem gehad, volgende ochtend wou de wagen niet starten, accu helemaal leeg? En dat moet je dan ondervinden om 7 uur s'morgens.

Ik de accu uit de golf gepakt en die erin gehangen, toen ging alles wel rond maar hij wou niet ontsteken.
Dus bougie losgehaald en even op het kleppendeksel gelegd en kijken of hij vonkt, dat deed hij dus niet dus dacht vast de bobine niet goed meer.. zou kunnen.
Bobine gehaald op de sloop, die paste niet en toen voor de grap de oude bobine weer terug gemonteerd en de accu een nachtje aan de lader gehad.
De rocco starte toen weer, ik snap er helemaal niks meer van.. misschien vochtig geweest dus ik met goede hoop maar weer een nieuwe afspraak gemaakt bij het RDW.

De bobine heb ik nu toch maar vervangen voor de zekerheid. Heb van vwclassic parts ook nog steenslagkapjes, raamrubbers en chromestrips en nieuwe logo's binnen gehad en natuurlijk, die zitten er ook al op.

Morgen is het zover dan mag hij dan weer naar het rdw voor keuring, dus we gaan het mee maken.