01-07-2012, 14:29
|
|
Forum junkie
|
|
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,871
|
|
Om een oud topic van mij terug boven te halen. Ik zit nog steeds met dit probleem en het is deels alleen maar omdat iedereen in mijn omgeving zegt dat ik het orgineel moet houden dat ik voor mij gevoel blijf aanklooien.
Toch heb ik getwijfeld om de huidige k-ketronic te vervangen met een ombouw naar digifant 1 met behoud van de motor. Na veel informatie verzamelen er achter gekomen dat je dan van 116 PK terugvalt naar 78 PK. Dit vind ik dus geen optie.
Ik heb van het weekend na maanden is tijd gehad om aan de golf te sleutelen. Ik had in de tussentijd een andere luchtweger met spinnekop van een "EG" bemachtigd. Deze erop gezet en dit geeft precies hetzelfde resultaat dus geen verschil.
Vandaag heb ik dan toch maar de benzinepomp vervangen. De pomp die eronder vandaan komt heb ik nieuw gekocht en heeft nummer Bosch 0 580 254 957 er staat ook een VW/Audi nummer op 171 906 091A made in Czech Republic. De andere benzinepomp die ik eronder heb gezet heef precies hetzelfde Bosch nummer het enige verschil Made in Germany.
Het resultaat met deze pomp is dat de auto heel rauw loopt (net een traktor). In mijn begin post beschrijf ik probleem 1 dat is het met deze pomp dan continu.
Wat toon ik nu aan? Dat het toch een probleem is in het brandstofsysteem en de oude pomp meer opbrengst heeft dan de nieuwe?
Iemand een tip of wat ik nog zou kunnen doen?
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR
VW Golf 1 - 1983 - PG G60
VW Corrado - 1989 - PG G60
|