28-06-2012, 10:27
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Skg.
Quote:
Originally Posted by Tjaap
Ik snap best dat een aantal leden behoorlijk gedupeerd zijn door een eventuele teloorgang van SKG, Maar dat zijn niet alleen degenen die op spullen zitten te wachten. Bij SKG werkten ook een aantal enthousiaste medewerkers waarvan sommigen ook op dit forum zitten of zaten. Dit is voor niemand een leuke zaak. Ik neem aan dat jullie er zelf ook wel vanuitgaan dat niemand zijn zuur opgebouwde zaak laat klappen om wat mensen op een forum te pesten. Laten we nu gewoon eens netjes op meer informatie wachten voordat van alle kanten de bloedhonden worden losgelaten. Achter een faillissement zit veel meer persoonlijk leed verscholen dan achter een niet geleverde uitlaat.
|
Neen jaap ik ben niet mee eens zo werkt het niet ik heb in april ond; besteld (Laat dit terzijde) nu als een klant of consument iets bij een bedrijf zijn of haar bestelling plaats dan weet hij of zij niet hoe de situatie bij zo'n bedrijf is.
Het is toch altijd achteraf om de waarheid te achterhalen of niet soms.je hebt over mensen die daar werkt,en wie zijn de andere kant die op zijn bestelling wacht, (....? ).SKG wist ruim van te voren hoe de zaken stond, ik ben persoonlijk gewoon aan het lijntje gehouden maar ja het is niet de eerste keer voor mij live's go on men.
|