Even een woordje van onze kant, eerst en vooral wil ik IEDEREEN die ook maar iets gedaan of geholpen heeft om deze meeting tot een goed einde te brengen BEDANKEN!
Toen we 's morgens aan het opzetten waren en de hemels sluizen ineens opengingen zakte de moed me echt in de schoenen. Een heel jaar naar deze dag toegewerkt en uitgekeken,
en dan letterlijk alles in het water zien vallen is voor iedereen die iets organiseert zijn ergste nachtmerrie denk ik.
Tot je opeens, nederlanders, Fransen,Walen, Vlamingen,limburgers, mensen van overal ziet binnenrijden... Ik werd er zowaar ff stil van.
Wat ik geleerd en onthouden heb van gisteren is, dat er ondanks alle geklaag en gezeur over "the scene" er toch vriendschappen en dingen onstaan die moeilijk te beschrijven zijn.
Ondanks dit weer, en gezien de afstanden die er afgelegd zijn door sommigen valt het echt niet te vatten dat vag nation wederom een succes was.
Mensen uit het diepste van mijn hart, BEDANKT!
Wat er nu gebeurd is nog een raadsel voor mij, gisteren heeft nagenoeg iedereen die er was me aangeklampt om toch verder te doen, gezegd dat het niet mag stoppen.
We laten het nu even bezinken, en we zien wel wat de toekomst in petto heeft...
Nog ff meegeven dat de golf 3 gewonnen is door een jongen die welgeteld voor 2 euro lotjes had gekocht, en blijkbaar was het zijn lucky day
We hopen dat hij er veel plezier aan beleefd!
Grtz Kristof