21-06-2012, 23:19
|
VW Enthousiast
|
|
Join Date: Jun 2012
Posts: 78
|
|
Ik heb er geen verstand van De Pul, maar in totaal heb ik de schroef nu 5/8 slag gedraaid t.o.v. de instelling van het inbouwbedrijf. Lijkt me niet spectaculair. Nogmaals: ik geef toe er geen kijk op te hebben, maar ik zou zeggen dat minder LPG voor minder hoge temperatuur zorgt en dus minder risico op verbranding. Of zorgt juist meer lucht voor een hogere verbrandingswaarde? Overigens is mijn motor geschikt voor loodvrij, en hier kan ik me weer vergissen, dus voor LPG.
Gehaper... Klopt, maar als ik zorgvuldig met het pedaal omga heb ik dat niet. Wel traagheid tussen de 65 en 100km/u. Waarom uitgerekend in dit spectrum?
Werkelijk geen idee hoe ik zelf de ontsteking vroeger moet zetten.
Begrijp me niet verkeerd: ik twijfel niet aan wat je zegt, maar probeer het met mijn weinige kennis een beetje te beredeneren.
|