11-06-2012, 18:30
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Feb 2012
Posts: 250
|
|
Quote:
Originally Posted by mark89769
Dit heb ik ooit gevonden:
Je kunt ook gewoon een golf 2 diesel teller pakken met toerenteller. Van een GTD met enkele stekker.(type 2)
Toerental signaal pak je van je dynamo af, of je haalt een weerstand uit je teller(Omdat het signaal uit de ecu van de golf 3 te zwak is).
Voor de km-teller, heb je nodig
- wormwiel uit 02a bak voor g60, de aansluiting hiervan en de kabel van een g60(draaiverbinding)
Om de ecu toch van een snelheids signaal te voorzien, moet je even je sensor achterop je snelheidsteller van van je gti, over zetten op de gtd teller.
De "bedrading" ligt er al, die zit zeg maar omgevouwen tegen je teller achter een haakje.
Tis een uurtje werk, en het ziet er mooi origineel uit.
|
Oke hier heb ik al wat aan nu nog opzoek naar schema's en nummertjes dan moet ik een aardig eind komen
|