11-06-2012, 16:06
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Volgensmij heb ik vroeger met hetzelfde probleem gezeten. De handleiding van GolfInfo is een handleiding gebaseerd op het oudere type MKIII. Jij hebt het nieuwe type, die heeft losse verdeelblokken die iets hoger hangen dan de zekeringkast. Dit zijn meerdere verdeelblokken met allen hun eigen kleur. De gekleurde stekkertjes moeten dus in een blok met dezelfde kleur. Het is alweer een tijdje geleden, maar volgensmij hangen ze tegen je stuurstang aan.
Die stekker waar je een foto van postte, heb je al gevolgd waar de draden uit komen? Is het niet toevallig een stekker voor de CV, die aangesloten moet worden op bekabeling die via de bestuurderskant naar achteren gaat? Ik meen dat ik die stekker er toen af heb geknipt en de draden zo kon verbinden, maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn!
Verder, die loshangende stekkers hangen er omdat iedere golf voorbereid is op alle opties. Dat die stekkers er hangen betekent nog niet dat je bijvoorbeeld een comfortmodule hebt, dat kan namelijk alleen met centrale vergrendeling. Je had wel een open dak, maar geen CV, vandaar!
Groeten,
Erwin
|