View Single Post
  #4  
Old 11-06-2012, 12:25
BQ88's Avatar
BQ88 BQ88 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 50
Default

Quote:
Originally Posted by Melvin - AHC
Lijkt me wel dat dat de oorzaak kan zijn, de andere tuimelaas kun je helemaal niet bewegen als de kleppen onbediend zijn?

p.s. goed gesteld, telkens was de klep die je stelde helemaal niet ingedrukt etc? En ik vind de waarden die je noemt eerder passen bij een koude motor - bijv. een kever stel je af op 0,15mm koud en die speling wordt warm alleen maar minder natuurlijk... Overigens ben ik niet bekend met de 1100 motoren dus kan er ook weinig zinnigs over zeggen


Andere tuimelaars kan ik niet bewegen.
Kleppen zijn goed gesteld, klep was zeker niet ingedrukt.
Persoonlijk vind ik die 0,15/0,25 mm bij warme motor ook veel, maar dit geven ze van VW op...

Ik kijk alvast eens uit voor een nieuw setje tuimelaars + kogelbouten of wanneer de gelegenheid zich voordoet een goede occasie cilinderkopje.
Reply With Quote