View Single Post
Old 10-06-2012, 21:58
CAR-POOL CAR-POOL is offline
Postwhore

Default Aantal vragen over Golf 2 1.3 1984 Exip velgen 15 inch passen niet??

Ik heb net een Golfje 2 1300 carbarateur (motorcode zou ik niet zo snel weten) gekocht uit 1984.

Ik had hier diverse vragen over

- Passen 7J brede 15inch velgen onder een Golf 2 met bandenmaat 195/50/15 (auto staat op originele vering) scraapen deze niet in de wielkasten aan?

(Hier passen de velgen bij het naafgat niet van)
terwijl ze gewoon ook onder Golf 1 en 2 zitten.
Wat is hier de beste oplossing voor?

- waar kan je deze luchtslang krijgen zoals afgebeeld op de foto (nieuw? want 2e hands zijn ze niet te vinden)

- ik heb een tellerkast zonder toerenteller mijn vraag hiervan was , ik heb 2 tellerkasten 1 met toerenteller en zonder (alleen ik wil de originele teller gebruiken en de toerenteller uit de andere tellerkast hier in te plaatsen , en de andere de toerenteller in te bouwen (omdat ik weet dat die goed is) , is dit makkelijk? en heeft iemand dit eerder gedaan? of is dat niet mogelijk? wel zag ik dat de temparatuurmeter op een andere plek zit.

hierbij de foto's

- en de volgende vraag ik heb nu een 1300 carbateur motor , ik wil deze ombouwen naar injectie van een nieuwer type 1300 NZ.

Is het onderblok cilinderkop ect precies hetzelfde? En wat moet hiervoor aangepast worden? Ik wil de oude motor gebruiken vanwege lage kmstand.

Mijn laaste vraag ik heb deurbakjes (met die opbergvakjes erin) alleen hier in zou ik boksen willen maken , heeft iemand hier een voorbeeld voor? Om mooie afdekkapjes te maken?

Alvast bedankt voor de reacties!
Reply With Quote