04-06-2012, 17:53
|
|
VW Enthousiast
|
|
Join Date: Jun 2007
Posts: 54
|
|
Dat is in principe op verschillende manieren op te lossen.
Je zou de kompressor en de turbo in serie kunnen zetten met een by-pass buis met een regelklep en eventueel een magneetschakeling op de kompressor(alleen heb je dan een Eaton M64 kompressor nodig)
Dit kan ook zonder een magneet schakeling op de koppeling en zonder een regelklep.
Alleen zou je ze dan in serie moeten zetten met een by-pass buis met een klep ertussen op veerwerking, welke open gaat staan wanneer de turbo het over gaat nemen(dus meer druk produceert dan de kompressor door kan laten)
Maar alsnog is dit de keuze van de afbouwer.
Ik heb hem niet compleet afgebouwd, maar we weten allemaal wel wat de beste manier is.
Er ging bij mij nog te veel geld in zitten om de motor klaar te maken, vandaar dat ik het nu aanbied voor een eerlijke prijs die positief naar de koper gewezen staat.
M.v.g. Peter
|