View Single Post
Old 22-05-2012, 05:44
Ediejo Ediejo is offline
Forum Regular

Iedereen kent ze wel de yuppen in hun dikke leasebak.

Vandaag ook weer zo’n situatie. Ik kom vanaf de zuilense ring (Utrecht) de A2 op richting Den Bosh. Dan kom je bij knooppunt Ouderijn. Dan zie je het geval al invoegen op een manier zo de hele weg is van mij en iedereen gaat maar ff aan de kant. Type zeer arrogant en in zijn dikke bak is hij helemaal de man.
Een stukje verder voegen de 2 invoegstroken samen met de A2 het wordt daar net voor de afrit 9 Nieuwegein. Het wordt daar 4 banen breed. Dus meneer denkt weer door te knallen naar de aller linkse baan. Alleen zat ik al naast hem. Hij reed wel in een grote bak maar niet echt snel. Dus ik moest vol in de ankers. Hij snijdt me gewoon vol af. Ik zie hem in zijn spiegel kijken. Vervolgens geef ik hem het gebaar met me vinger onder me oog dat hij moet kijken. Prompt krijg ik een rem test. Rechts was vrij dus ik naar rechts, met hem wil ik wel even een gesprekje hebben. Wat denk je meneer snijdt me voor de tweede keer af. Ik weer erachter en maak het gebaar dat we even moeten praten. We zaten bij de afrit Vianen. Van de valk zit om de hoek. Laten we even wat drinken in de piano bar.

Rij ik op de afrit Vianen Jan blankerbrug. Krijg ik ineens 2 middelvingers naar me toe opgestoken. Nu is het genoeg. Ik terug de A2 op en achter het geval aan. Dat had hij totaal niet verwacht en wegkomen was er niet bij voor hem. Hij koos duidelijk het hazenpad de held op sokjes. Alleen bleef ik gewoon achter hem. Kiest die de afrit Everdingen. De A27 op richting Gorinchem. Gaan er in de bocht na de A27 toe 2 vrachtwagen elkaar inhalen. Dus meneer zat klem. Wat denk je? Onze held kiest de vluchtstrook. Ga maar ik haal je wel in. En ja hoor bij de afrit Lexmond zat ik weer in zijn spiegel. Kiest hij weer de vluchtstrook. Wat ben je dan voor een eikel bij de hand doen in je dikke bak. Dan mij uit frustratie afsnijden omdat je het niet kunt hebben. Dat je eruit getrokken wordt? Vervolgens steek je ook nog eens een keer 2 middelvingers tegen me op. Wees dan ook zo´n held en zet hem aan de kant. Dan mag je het uitleggen waarom je, je zo gedraagt. Ga er dan niet via de vluchtstrook vandoor en breng geen andere mensen willens en wetens in gevaar. Dit soort type´s moeten ze hun rijbewijs afpakken en een EMG geven. Niet iemand die wat te hard rijd. Op een lege bijna weg.

Ik ben het geval niet verder achterna gereden. Ik heb er geen zin in dat de dwaas een ongeluk veroorzaakt. Met alle gevolgen van dien.

Gek hé dat er agressie in het verkeer is. Ik vind het niet gek.