View Single Post
  #80  
Old 18-05-2012, 15:44
Wouter42's Avatar
Wouter42 Wouter42 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,505
Default

Zo weer even wat tijd gevonden om verder te gaan met de GTI.

Heb bij Sinan een katalysator, tussenpijp en middendemper opgehaald, bij vwgolf1 een mooie MIVW GTI einddemper, en die er met vier nieuwe rubbers onder gehangen.




Verder heb ik bij redbull een mooie G60 lijstenset opgehaald, en deze er op gekit. Ook het 16v logootje achterop geplakt ^^ Ziet er wel een stuk strakker uit, al zeg ik het zelf.




Blok kan inmiddels ook weer opgehaald worden, dus ik denk dat ik nu eerst een aanhanger ga regelen, vervolgens een motorblok takel. Haal ik mn blok op, bouw ik de bak er eindelijk aan, evenals de aandrijfassen en het uitlaatspruitstuk en dan kan die er in. Duurt effe, maar dan heb je ook wat.

Nog wat vraagjes. Ik heb nu dus ook een radiateur van de 16v, alleen heb ik dan ook een andere slotplaat nodig? Of heb ik gewoon niet goed gekeken, gepast en gemeten? Naar mijn mening paste het in ieder geval niet..

En, bij de 1.3 NZ motor, zit daar al een opvoerpomp in de benzine tank, of niet?

Laatste vraag. Ben ook bezig om de fusee's te vervangen, alleen krijg ik alle bouten los, behalve die van de stuurstangen. Op een gegeven moment gaat die kogel in de stuurstang meedraaien, waardoor het onmogelijk wordt om de bout er verder af te draaien. Hoe zou ik dit het best op kunnen lossen?
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15
Project: VW Golf 1.8t GTI '99
Reply With Quote