13-05-2012, 14:34
|
Postwhore
|
|
|
|
Is gedeeltelijk waar. Ik heb nu een polo 1F en die heeft ook stoelen welke een stro-achtige vulling hebben, maar er zit ook foam in. En dat is geen vroeg 1F, dus ik denk dat het door elkaar gebruikt is, want mijn derby uit 78 had het weer niet. Het is an sich prima materiaal, alleen vreselijk irritant wanneer het versleten is. Het 'stof' namelijk dwars door de bekleding heen.
Ik had het idee dat ik hem ooit eens met Duitse platen had gezien, maar ik zag net op de site van de RDW dat de eerste toelating gewoon in NL was. Dus mijn geheugen zal me parten spelen Meld je anders ook even aan op www.polo86c.nl, daar is ook een register voor 1f-jes. Ik denk wel dat de auto daar ook bekend is in het register, anders moet je hem even aanmelden. Zo wordt er mooi in kaart gebracht welke 50-jes, polootjes en derby's er nog rondrijden op de Neerlandsche wegen.