View Single Post
Old 13-05-2012, 13:55
maikelV maikelV is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by polopower
Het interieurtje is origineel. Ik heb zo'n zelfde interieur liggen. Het is wel een 1F interieur. Dus als je er een 'echte' 1 van wil maken klopt dit interieur weer niet. Persoonlijk vind ik dat niet storend. Anders zit je met de gordelbevestiging en de sledes (ivm het tapijt)

Die steun voor onder de tunnel. Heb jij daar een voorbereiding voor zitten op je 1F? Vanaf de 2 en later zit deze voorbereiding wel op de koets, maar de steun zelf pas vanaf een bepaald aantal kw geloof ik)

Gaaf autootje. Ik heb hem eerder gezien geloof ik. De stickers komen me bekend voor iig.

Bedankt voor je reactie, ik heb er ook niet zo'n moeite mee, had ook vernomen dat een echt 1 interieur best wel afwijkte inderdaad met name rondom de stoelen ja.
Meen ook gehoord te hebben dat de stoelen/bank van een 1 gevuld zijn met stro ipv foam zoals de 1F.

Die steun heb ik ook onder deze auto vandaan gehaalt, dus er zit inderdaad gewoon voorbereiding voor.

Zou goed kunnen dat je hem eerder hebt gezien, heb hem in Loon op Zant overgekocht van iemand die de intentie had hem op te knappen.
Toen ik hem kocht moesten er wel meteen een paar "Team Friendship" stickers vanaf, dus hij heeft wel een bekend verleden.
Reply With Quote