Thread: Circuit golf.
View Single Post
Old 30-04-2012, 09:00
vwmk2driver's Avatar
vwmk2driver vwmk2driver is offline
No personal life

Send a message via MSN to vwmk2driver

21 Maart was weer een race dag !

We hadden die dag en soort gelijke baan als de vorige wedstrijd, met wat kleine aanpassingen.
De dag was weer erg wisselvallig, soms een zonnetje met een droge baan, en daarop volgend weer een stortbui van 15 minuten.
Het laatste uurtje bracht ons lange tijd zon en de baan was erg droog geworden, dit was natuurlijk bij uitstek de tijd om eens vlink wat secondes weg te rijden.

De golf deed het weer erg goed, en hij trok weer een hoop "verbazende gezichten " je hoort iedereen over dat bizarre koppel wat hij heeft direct uit de bocht vandaan.

al met al was het een behoorlijk enerverende dag, waarbij spanning en sensatie garant stond.

Deze dag liep zo goed, en ik kon meerdere malen mijn angst grens verhogen, waardoor ik die dag voor het eerst in mijn "race carreƫre " een 1ste podium plek wist te behalen.
Het scheelde welliswaar niet veel op de 2de plaats, maar het is toch de eerste plaats!

verdere updates zijn er ook nog te noemen, ik heb deze week weer wat onderzoek gedaan naar mijn wielophanging, en heb wat punten gevonden die het bochten gedrag totaal niet verbeteren, hier ga ik de komende weken mee aan de slag, en dan hoop ik dat ik nog veel harder door de bochten kan !

Jullie zijn hier later nog wel wat updates over !

Ook heb ik mij zelf deze week getracteerd om 6 michelin s9b slicks, voor de warme dagen.

Vwmk2driver, voor aanpassing en revisie van versnellingsbakken !!
Reply With Quote