wat updates voor het project, nog steeds druk bezig met de laatste prulletjes
Toch voor een set intrax gegaan zowiezo vertrouwd dat had ik over ebay niet. Heb nu ook mijn eigen gewichtsklasse aan de veren kunnen geven wat bij een set van H&R ook niet makelijk ging lukken.
Eerder dan verwacht was de Intrax RS set klaar, deze heb ik een aantal weken geleden besteld bij Intrax en zou pas 3 mei klaar zijn.
Had bij Intrax verteld dat ik met de rallye naar oostenrijk zou gaan en dat ik graag voor die tijd de set wilde monteren.
Ze hebben voor mij een tandje bijgezet en de set zo snel mogelijk gemaakt.
heel blij mee super service snelle levertijd
Heb vandaag de set gemonteerd en een proefrit gemaakt voelt echt zeer comfortabel en toch een korte veerweg ben zeer tevreden.
Heb de schroefset gemonteerd met originele toplagers en rubbers.
Nu is de rallye toch geen scheurijzer dus zal de capiciteiten van de Intrax poten toch niet benutten.
De reden dat ik een nieuwe set Intrax gekocht heb is dat de kosten voor revisie van mijn 2ehands setje ook behoorlijk waren.
De wilde ik voorzien van nieuwe veren, hulpveren, Moeren, demperrevisie, en moesten bovendien de achterpoten ingekort worden voor de syncro omdat de set van een golf 2/3 afkomstig was en deze poten langer zijn
Nu ik een nieuwe set heb voorzie ik de oude van verse veren en kets ik deze mooi onder de golf 3
Set mistlampjes schoongemaakt
Lenzen koplampen gemonteerd lampen schoongemaakt ben blij met de lampenset niks afgebroken en weinig steenslag en een paar super lenzen en reflectoren.
Nieuw setje originele knipperlichten voorzijde gekocht.
binnenschermen voorzijde gemonteerd heb helaas geen luchtgeleiders voor de remkoeling dus als je iemand weet..
Moet helaas wel dubbel poetsen op dit moment