View Single Post
  #33  
Old 11-03-2005, 23:19
PrutZer's Avatar
PrutZer PrutZer is offline
Forum regular
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 77
Default

Quote:
Originally Posted by Beetspeed
Haha, ja er is een kwartje langzaam aan het vallen
Leuk elkaar nu 'zo' te spreken. Voel ik me wat minder alleen als 'ouwe l#l' :p van de zomer bij de sprintevenementen.
Ben helemaal met je eens dat het deelnemen alleen al errug leuk is. Het was destijds idd erg gezellie. Moet maar weer zo worden!

Ik denk dat we allebei wel wat uit de cross qua technieken gebruiken; jij misschien iets meer dan ik, maar mijn blok is dan ook niet zo extreem als de jouwe en ik heb (misschien daarom)geen geheimen.
Ik heb dan ook erg gelachen om je nokkenas foto! Erg actueel hoor haha! Ik kan haast niet geloven dat dat je nokkenas is die langs je drijfstang gaat Hier zat nog een redelijk basiscirkel op! Dat het custom is, moet wel, want onder de 1 inch basiscirkel wordt niks gemaakt zo van de plank.
Maar het 'verraadt' wel dat je met angstig kleine drijfstangdiameters rijdt makker!! Ik denk dus zo'n 46mm Golf tap en dat geeft weer een bijna nihile overlap met je hoofdlagertap op je krukas Hou het please rustig met de toeren! Maar die krukassen (en vooral het type 4 carter) kunnen gelukkig veel hebben, anders was Johnny er geen kamp mee geworden toch?
Het is geen 'rocket science', maar wel leuk altijd te kijken wat anderen doen en of dat nog heel blijft Alleen helaas wat duur als het dat niet doet...

Heb je je Scat koppen in Nederland laten flowen? Weet je hoeveel ze flowen?

Jammer van die Fiat haha! (gelukkig herinner ik me dat je wel tegen een geintje kon). Mijn buurman heeft ook een 308, maar dan met de K-jetronic. Ik heb er ook eens in gereden, was niet echt 'impressed', maar het ziet er nog steeds wel super uit!

Nou, weer genoeg ge OH'd.
Kom je nog naar de circuitdag op 23 juli as op Lelystad?

Groetjes,
Walter


Leuk met je gesproken te hebben.
Effe een tipje van de sluier. Met de juiste drijfstangen hoef je er al veel minder van weg te freezen en inderdaad zijn de toleranties erg klein geworden.
Mijn 308 uit '79 is gelukkig niet voorzien van de K-jetronic. (die had als opvolger 40 pk minder, wordt je niet vrolijk van) 255 pk is naar maatstaven van tegenwoordig echter niet intrigerend meer. Kan er echter in kombi met de sperdiff en kort bak heerlijk mee spelen. (Kever is echter veel leuker)
__________________
ArtZ Unlimited
Reply With Quote