Haha, ja er is een kwartje langzaam aan het vallen
Leuk elkaar nu 'zo' te spreken. Voel ik me wat minder alleen als 'ouwe l#l' :p van de zomer bij de sprintevenementen.
Ben helemaal met je eens dat het deelnemen alleen al errug leuk is. Het was destijds idd erg gezellie. Moet maar weer zo worden!
Ik denk dat we allebei wel wat uit de cross qua technieken gebruiken; jij misschien iets meer dan ik, maar mijn blok is dan ook niet zo extreem als de jouwe en ik heb (misschien daarom)geen geheimen.
Ik heb dan ook erg gelachen om je nokkenas foto! Erg actueel hoor haha! Ik kan haast niet geloven dat dat je nokkenas is die langs je drijfstang gaat
Hier zat nog een redelijk basiscirkel op! Dat het custom is, moet wel, want onder de 1 inch basiscirkel wordt niks gemaakt zo van de plank.
Maar het 'verraadt' wel dat je met angstig kleine drijfstangdiameters rijdt makker!! Ik denk dus zo'n 46mm Golf tap en dat geeft weer een bijna nihile overlap met je hoofdlagertap op je krukas
Hou het please rustig met de toeren! Maar die krukassen (en vooral het type 4 carter) kunnen gelukkig veel hebben, anders was Johnny er geen kamp mee geworden toch?
Het is geen 'rocket science', maar wel leuk altijd te kijken wat anderen doen en of dat nog heel blijft
Alleen helaas wat duur als het dat niet doet...
Heb je je Scat koppen in Nederland laten flowen? Weet je hoeveel ze flowen?
Jammer van die Fiat haha! (gelukkig herinner ik me dat je wel tegen een geintje kon). Mijn buurman heeft ook een 308, maar dan met de K-jetronic. Ik heb er ook eens in gereden, was niet echt 'impressed', maar het ziet er nog steeds wel super uit!
Nou, weer genoeg ge OH'd.
Kom je nog naar de circuitdag op 23 juli as op Lelystad?
Groetjes,
Walter