View Single Post
  #27  
Old 11-03-2005, 18:49
PrutZer's Avatar
PrutZer PrutZer is offline
Forum regular
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 77
Default

Quote:
Originally Posted by Beetspeed
Leuk! en heel byzonder dat je de Scat Split ports gebruikt. Er zijn namelijk nogal wat 'issues' gemeld door voorgaande gebruikers, maar vermogen geven ze met bakken
Bouw je de motor helemaal zelf op? of heeft Henk Hendriks misschien inbreng in het geheel ?

Zit je carter al dicht? Zo ja: Op wat voor basiscirkel is je nokkenas gedraaid om langs je krukas te komen? En op wat voor tapmaat is je krukas dan wel niet afgedraaid?
Hou ook de Pauter 1:1,48 tuimelaars in de gaten als je gaat rijden: het zijn geen zgn 'self- oilers' zoals de originele type 4 1:1,3 tuimelaars zijn; geen probleem voor alleen dragrace gebruik, maar mogelijk wel voor als je er ook mee bij lagere toeren rijdt (op de weg dus)...


TIA,
Groeten,
Walter


Hoi Walter, als het goed is, kennen we elkaar al een tijdje nietwaar?
Tja, ik heb geen Pautertuimelaars gebruikt. Dat is namelijk geheel niet nodig. Ik heb een veel betere optie van GB. (klopt wel van die smering overigens)
Ook in mijn andere blok, wat zich door de kugelfischer met Hillborn onderscheidt als een typisch crossblok ligt meer onderscheid dan jij denkt. Het blok met Scatkoppen waaraan jij refereert, ligt bij Hot Rod maar is niet van mij (rolleyes for who ?) Ik weet wel van wie! Ik heb andere koppen, andere inductie (48IDA) en wil ook hiermee een retro-motor bouwen. Just plain and simple but effective.
groetjes PrutZer
__________________
ArtZ Unlimited
Reply With Quote