View Single Post
Old 21-04-2012, 08:34
Ediejo Ediejo is offline
Forum Regular

Geen update of wat dan ook maar dit wil ik wel even met jullie delen.

Gisteren avond sta ik in Nieuwegein sta ik bij het stoplicht kruising ‘’s-Gravenhoutseweg –Zuidstedeweg. Staat er rechts voor me een BMW 3 serie met 3 Marokkaanse jongeren erin. Geen type aanduiding achterop. Naast de BMW staat een Hyundai coupe. Dikke pijp eronder en helemaal behangen met extra plastic. Daarachter sta ik. En je ziet ze kijken en denken wat mot die ouwe lul nou in ze caddy. En naast me staat iemand in een Audi. Die keek helemaal minachtend. Ik kon duidelijk aan de gezichten zien dat ze gas gingen geven. En dat was ook zo. Die Hyundai maakte een berg gebuid met het weg trekken nee niet normaal meer. Na dat hij de BMW eruit getrokken had ging hij netjes rechts staan bij het volgende stoplicht. Ik links naast hem. Stoplicht op groen. Een hoop lawaai uit die Hyundai coupe. Maar weinig snelheid. Dan het volgende stoplicht ik netjes naar rechts. Staat die Audi links naast me. Stoplicht op groen. En ik geef die Audi rijder het idee dat ie het gaat winnen. Hij mag even denken dat ie die caddy eruit gaat trekken. Ja, tot ik het gas goed intrapte er rechts voorbij en naar links er weer voor en weg. Ik heb nog gezwaaid naar ze. Maar niemand keek. Toch leuk in een kleine minuut 3 bestuurders ziek. Me vriendin en ik lagen dubbel.

Beter kon me weekend niet beginnen.