View Single Post
Old 19-04-2012, 10:55
maikelV maikelV is offline
Forum Newbee

Default Derby GLS 1979 1F to 1

21 Januari was het dan zover, ik ging kijken naar een vervanger van mijn vorige daily:

Deze was eigenlijk total-loss verklaart, zelfs als ik het zelf zou repareren zou ze me meer kosten als dat het me waard was.
(Beetje triest verhaal, het was mijn eerste auto)

Maar goed, regenachtig zoals de dag tegenwoordig maar al te vaak begint in Nederland, ging ik met mijn compagnon richting Loon op Zand.
Waar ik tot op toen nog nooit geweest was, aangekomen in het erg vredige dorpje gingen we rechtstreeks naar de garage waar ze klaar zou staan.
Daar aangekomen viel ik als een blok voor d’r.
Oke, het was niet moeders mooiste, er viel nog best wat aan te doen, maar dit had ik via de mail te horen gekregen.

Even snel een testritje gemaakt, eigenlijk was ik al verkocht.
De eenvoud van het rijden, het dashboard wat toch nog altijd luxe uitstraalt, en natuurlijk gewoon hoe ze oogt .

Vervolgens, even goed met mijn compagnon besproken wat we ermee gingen doen.
Ik had de gedachte al vrij snel uit me hoofd gezet dat het mijn daily zou worden.

Het is potverdorie een DERBY GLS 1F uit 1979, die zijn er niet veel meer dus gaan we haar opknappen, en ervoor zorgen dat ze niet op de sloop beland.

Dus ik heb haar mee naar huisgenomen, lekker in mijn nieuwe bolide richting huis, rijd echt geweldig.

Eerst nog ff aan de familie van mijn compagnon, die ook goed weg zijn van auto’s.

Toen richting huis want ik moest om 15.00 uur gaan werken.

Toen heb ik even snel een foto gemaakt en ben ik dus gaan werken:

Reply With Quote