De draad weer opgepakt en de motortakel weer geleend bij de plaatselijke garage
Ik dacht even de koppeling erop, bak monteren en takelen maar.
helaas.
Tijdens het werken valt ineens mijn oog op de motorsteun.
rubber kaputt.
Dus dan maar oude overzetten.
gaandeweg ontdek ik ook dat de dynamosteun enz heel anders is als 2H en PG.
maar goed zetten we die toch ook over
past niet,
Na bestuderen zit er op de PG een verdikkingsplaatje en op de 2H niet.
voorzichtig een dreun op het plaatje gegeven en tadaaaaa en gat in het blok
wat nu ?? alles PG terugzetten en andere motorsteun+ dynamo+beugels die passen kopen of is er een andere oplossing mogelijk.
hieronder wat foto's om bovenstaand verhaal te visualiseren.
verder heb ik nog een vraag, Toen ik het PG blok van Bolku kocht was de JH kop al op de PG gemonteerd en distributieriem gemonteerd.
tijdens het goedzetten van vliegwiel voor koppeling zag ik dat pijltjes distributiezijde niet gelijk stonden.
is er een makkelijke manier om te controleren of alles wel op tijd staat ?
het gat in de PG
het plaatje wat erop gekit zat
de zwarte is de 2H beugel de zilveren de PG
links zilver de PG of JH beugel en rechts zwart alle 2H beugels dynamo
hier nog een keer de 2 onderblokken 2H zonder gat en PG met gat
__________________
Superdub Sleutelhanger en Stickerpakket kopen ? PM
--------------
1986 Golf Callaway Turbo GTI BBS
1991 Golf Cabriolet Sportline.
--------------