View Single Post
Old 15-04-2012, 22:03
Pro FM's Avatar
Pro FM Pro FM is offline
VW Addict

Zo ook weer terug. DIt was de eerste grote meeting met de Cabrio. Interessante heenrit gehad met een tankstop halverwege de route. De auto loop hoog stationair (2000 toeren) en maakt een hels kabaal.
Afijn das toch effe schrikken op de zondagmorgen na een korte nacht en slaperige kop...was spontaan wakker.
Nader onderzoek wees uit dat ik de stationair stelschroef was verloren... man je wilt niet weten wat een kabaal een G60 dan maakt..
Een provisorische reparatie met tape (gat afgeplakt) hielp maar half. Een aantal mensen keken in elk geval bezorgd toen ik het terrein opreed..
Daarna nog 3 pompstations afgeweest opzoek naar Super 98...we kwamen al met al een uurtje later aan dan gepland..
Meeting zelf was top, geen entree, gratis koffie-thee en koek en veel auto's in alle VW variaties en stylen.
Een paar (oude)bekenden tegengekomen waaronder iemand die ik zo'n jaar of 10 niet gezien had. En laat die nou nog een nieuwe stelschroef hebben liggen...alsof het zo moest zijn.. (bedankt Andre!)
Mede door de harde wind erg frisjes en daarom rond een uur of 15:00 afgetaaid en dit keer relaxed naar huis getuft (toch een ritje van 2,5 uur)
Al met al een aardige dag met de complimenten aan de organisatie, het weer is nu eenmaal het enige wat op zo'n dag niet te sturen is.