Thread: Cool's MK1
View Single Post
  #12  
Old 10-04-2012, 22:00
keesf keesf is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 288
Default

Quote:
Originally Posted by Cool
Ondertussen maar weer eens lekker bezig geweest met de MK1.

Inmiddels de daily een beetje geworden met de brandstof prijzen. M'n andere wagen staat nagenoeg stil

Inmiddels het hele interieur eruit gehaald en weer in elkaar gezet. Tevens door de brandschade de isolatie voor vervangen. Dit was vochtig en werkte niet meer zoals het hoorde..

Nu is het volgende aan de beurt waarbij ik wat info nodig heb van de kenners.

Allereerst is een verversing van de olie op zijn plek. Nu wil ik er de 10W40 olie in gooien. Dit is goed genoeg voor de AAZ motor toch?
Kennelijk zit er verschil in of je een turbo hebt of niet..

Verder kan ik op het forum diverse ombouw topics vinden omtrent de ombouw maar vraag me af wat voor radiateur ik heb?

Dit ivm de ventilator die niet aanslaat.
Ik vermoed de temperatuursensor waardoor deze niet werkt maar of ik nu eentje van een MK1 of een MK2 a 3 moet hebben weet ik zo niet?

Tevens zit ik met een wit kastje (tijdrelais) voor het voorgloeien van de gloeispiralen. Wie kan me vertellen hoe ik het beter aan kan sluiten dmv het gewone relais nr 60?
Hij start een beetje moeilijk namelijk..



leuk projectje, lijkt op mijn auto, zelfde setup, en bijna dezelfde dingen waar ik tegenaan loop.

bij mij worden de slangen keihard, en de radiateur erg heet, maar de fan wil niet aanslaan.

ik ga dit oplossen door de sensor die in de radiateur zit ( onderin aan de accu kant) eruit tehalen en die mee te nemen naar de onderdelen leverancier.

ik ga ervanuit dat de sensor bij jouw en bij mij van een type 1 is. daar eigenlijk alles hergebruikt is.
Reply With Quote