10-04-2012, 16:37
|
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Ediejo
Natuurlijk vinden je het kansloos. Rij je zelf toevallig niet met Porsche wielen onder je vw. Die mensen willen graag Porsche rijden maar kunnen alleen de wielen betalen. dan ben ik liever kansloos dan een stumpert. Afz de kansloze. woehaaaaaaaaaa
Sorry hoor maar ik kan zat Porsche rijders die zich krom lachen om die stumperts.
Nu voelen vele zich natuurlijk aangevallen want er wordt wat negatiefs gezegd en dat mag niet iedereen moet dezelfde mening hebben en het mooi vinden. Ik vind je een stumpert als je met andere logo's op je auto rond rijd. In welke vorm dan ook.
|
Misschien is het niet zo handig dat je voor je Porsche vrienden spreekt, maar dat je die uitnodigt om hier te spreken. Daarnaast heb je een eigen mening, maar je gedraagt je alsof jou mening een feit is. Dat is niet zo.
Verder noem je dat mensen die met Porsche wielen onder hun golf rijden dat doen omdat ze de Porsche niet kunnen betalen. In veel gevallen is dat ook zo. Maar jouw Porsche heb ik nog niet gezien, misschien moet je met zulke uitspraken komen als je zelf een porsche hebt. En dan niet een 924 of 944, want dat is naar jouw zeggen een Audi.
Ik zou zeggen, creƫer een eigen mening en een eigen smaak, in plaats die van je Porsche vriendjes over te nemen.