Omdat ik meer van de kwantiteit ben, heb ik maar een soort van verzameltopic aangemaakt met daarin updates van de lopende en eventueel toekomstige projecten.
Tijd geleden een Jetta 2 gekocht uit 1986, die wel wat TLC kon gebruiken. Op zich een hele nette basis om er echt een leuke auto van te maken. Laatste paar jaar dealer onderhouden met nog rekeningen erbij van in totaal 1500 euro.
Hieronder wat pics van de aankoop een tijdje geleden.
Motorruimte afgespoten en schoongemaakt. Daarna een grote beurt en alles goed afgesteld (carb. & ontsteking).
Vervolgens was het interieur aan de beurt. Dashboard, tapijt en interieur eruit. Alles schoongemaakt en weer teruggeplaatst behalve het interieur. De deurpanelen waren niet meer mooi en de voorstoel was versleten. Ander interieur gekocht en schoongemaakt met een extractor. Echt een aanrader om een interieur schoon te maken. Niet een interieur wat in deze auto thuis hoort, maar ik vind het er wel goed bij passen.
Tijdens demontage
Stoel voor schoonmaken
Stoel na het schoonmaken
Dit kwam eruit.
Alles weer teruggeplaatst incl. spucknapf stuur, toerenteller, middenconsole en een carkit voor mijn oldschool Nokia 6310
.
Ook nog even een leuke oplossing bedacht voor de tweeters in het dashboard
Nu verder met de carrosserie.