Quote:
Originally Posted by bas.
Dit is nog is grote plasser werk!!
|
haha ja erg lastig met vooroverbuigen om aan je auto te werken
nog een paar regels erbij dan maar ?
En toen begon het gedonder met het afstellen van de koppeling
maar twee gangen de vleugelmoer op de kabel ??
Kabel te kort? = nee onmogelijk is origineel
te veel buiging in de buitenkabel? = nee eerder te weinig
doorvoerbuizen te wijd gebogen bij het vernieuwen? = nee, heb ik zelf aangebracht en precies uitgemeten
stand pedaal goed? = ja
maar toch kabel te kort ???
#$%^^$#@#$ pedaal hendel nieuw gekocht, zou het daaraan liggen?
en ja hoor, weer van de schijtzooi die aftermarket weer totaal anders geleverd/gemaakt wordt. zie onderstaande fotoos
gek wordt ik van de slechte kwaliteit die er vaak verkocht wordt
De onderste die ik gemonteerd had lijkt verdacht veel op de tweede van rechts op het plaatje
de grijze metaalkleurige is een originele, en het verschil is meteen duidelijk.
dus zaag uit de kast en nieuwe fabrieken
problem solved! achteraan heb ik nu 7 mm meer lengte en zit het eindelijk zoals het hoort
uitlaatpot aanpassen
uitlaat past nu goed, dankzij de TIG kwaliteiten van m'n zwager
uitlaat gedeeltelijk ingetaped tegen de hitte, er komt aardig wat van af van die 4 schoorstenen
toerenteller behuizing gemaakt en op de dash vastgeschroefd
en toen de eerste klappen in de auto, best wel zenuwachtig, maart klonk goed, vindt je ook niet ?
http://youtu.be/-3Kf6hlwxl4
sorry tis mn eerste filmpke dus een beetje langdradig
En weer lange dagen gemaakt
achterpaneel met rubber gemonteerd
bumper en splashpans gemonteerd en toen de alu bumpertrim de juiste rondingen gegeven en bijgevijlt/gefreesd.
Gaten geboord, schroefdraad in getapt en met bolkopinbusboutjes vastgezet.
In het opbouwen van een 13 raams deluxe gaat toch wel veeeeeeeeeeeel meer tijd zitten dan in een panel
en toen effe een kort proefritje, kon het niet weerstaan
http://www.youtube.com/watch?v=2iak...ayer_detailpage
http://www.youtube.com/watch?v=jakb...ayer_detailpage
zit genoeg power in
ruim 3 jaar bouwen en dan
van DIT
naar DIT
en toen..... ging de nieuwe dynamo kapot
gelukkig kon ik de moer aan de achterkant van het koelwiel losdraaien en dat scheelde me heeeeel veel werk
na een afkeuring op te lange remslangen aan de voorzijde, volkomen terecht, en nog andere miere.... zaken op voor de tweede keuring
ennnn..
YIHAA
met complimenten goedgekeurd
twee enthousiaste keurmeesters kwijlend langs de bus ditkeer, echt hoe ver kunnen uitersten uitelkaar liggen?!
onderweg ook razend leuke reacties en het eerste stoplichtsprintje met een vito (natuurlijk) gewonnen
thuis nog even twee plaatjes geschoten
tada Renka