View Single Post
Old 03-04-2012, 20:35
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life

Smile 'good heaven!'

Ik heb wel eens mooiere versterkers, qua uiterlijk gehad...
Dus nee, er komt geen plexiglas voor, Joram!
Gewoon zó, lekker uit het zicht en dan ligt-ie ook niet in de weg!

Update:
mijn hemel!
Vandaag de hele dag met mijn hemeltje aan de gang geweest.
Ik had al sinds begin december vorig jaar een stukje stof liggen en had jullie toen al een HINT gegeven:
Quote:
Originally Posted by Vento Vice
'heavenly'...
Verder nog een 'matching' stofje op de markt gekocht voor een nog-niet-nader-te-noemen projectje...

sneak preview voor onze 'edition Vento Vice'...

Vandaag ben ik daar dus maar eens aan begonnen:
Alle nog resterende plastic interieurdelen eruit, inclusief het raamwerk en motortje van het open dakje.

kale bedoening, zo! ...je ziet hier ook het draadje hangen naar mijn achterruitverwarming-in-antenne-converter-module/signaalversterker...

Snel nog even de strijkbout over het stofje om de plooien te doen verdwijnen

onze z.g.a.n. strijkbout wordt verder bijna nooit gebruikt...

De halve woonkamer verbouwd, om genoeg ruimte te creëren voor het 2 meter lange 'ding'; oud dekbedovertrek op de grond en...
Plakken maar! 3 busjes spuitlijm, stofje, veel wrijven om het er strak op te krijgen, knippen, snijden; oef! Maarrr: het is gelukt

het is een beetje een psychadellisch vlekken-printje met daar zwart gaas overheen

Onder het drogen van de lijm, niet stil gezeten: bepaalde delen moesten ook maar meteen zwart gemaakt worden.

o.a. het raamwerk van het Webasto-dakje, de achterste lijst van het hemeltje en delen van de zonnekleppen waren nl. grijs...

Alles netjes en droog?
Hemeltje er weer in, alle plastic delen er stuk voor stuk weer in en...
Meteen maar de afwatering van het dakje in orde gemaakt; dat hadden ze bij de montage voor het gemak maar ff 'vergeten', bleek vandaag...
Er zaten wel vier 'tuutjes' op alle hoeken van de 'goot', maar die bleken nog 'gewoon' dicht te zijn; op de foto hierboven zie je ze zitten
vandaar dus dat er soms bij snelle bochten wat water over de rand 'klotste' na een aantal dagen regen...
Dus: ik heb de achterste twee zelf open geboord en van daaraf lopen nu twee slangen 'all-the-way' naar de achterste stijlen en daar naar benee'

Als laatste heb ik vandaag alvast één zonneklep in stijl bekleed; handwerkje van dik een uur...
Dicht: dezelfde print als op het hemeltje...

in de ruststand, zie je 'm bijna niet door de 'cammouflage'...

...en open kijk je tegen een wat rustiger zwart stofje aan

...en zwart van binnen

...en nog een laatste, wat donkere, foto van achteraf gezien

De bedoeling is de baskist ook met deze stof te bekleden
De kleuren die erin zitten, passen namelijk best goed bij de velours bekleding, dus de print doet nog niet eens echt druk aan.

Maar dÃ*t moet jullie maar eens in het echt zien!

(wordt vervolgd!)
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote