01-04-2012, 00:21
|
VW Fanatic
|
|
Join Date: Dec 2005
Posts: 448
|
|
Quote:
Originally Posted by Dokter D
|
Hey Dokter, thanks ik heb dat inderdaad gezien. Niets tussen voor mij.
Quote:
Een 5e gangpaar van een T4 bak (weet de bakcode even niet) is echt wel heel erg lang hoor. Geloof dat dit een 0.68 is, daar haal je wel een leuke eindsnelheid mee in combinatie met de eindoverbrenging van de gemiddelde TDI bak. Ik gok erop dat rene een 4T bedoeld, want zelfs een CYP of ASD doet het al leuk, en die zijn weer een stuk korter dan de Transporter set. G60 Syncro en 2.0 syncro zijn naar mijn weten hetzelfde, op eventueel de overbrenging na dan. Denk wel dat het kort wordt hoor, een benzinebak met alleen een lange 5. Rijd zelf ook een MK2 TDI met het vermogen dat jij wilt, met momenteel nog een standaard CYP, maar dat sleurt rap door de versnellingen heen... Nu kan een Syncro dat waarschijnlijk beter hebben, ik heb helaas maar een voorwielaandrijver.
|
Ik denk dat ik dan voor de transporter set moet kijken, ben wel benieuwd of het past in een 02a bak. Zou eigenlijk wel moeten toch? Ik vraag me zelf ook af wat het verschil is tussen de 02A 1.8 G60 syncro en de 02A 2.0 syncro? Misschien nog eens met Wilco bellen.
Quote:
ik heb in de orginele bak van de syncro enkel de eindoverbrenging van een golf /jetta 2 diesel bak 4T over gezet en heb dit zelf gedaan, maar ben zelf ook aan het kijken of er nog andere bakken zijn met een andere overbrenging , op ebay.de staat een bak te koop van een golf 3 syncro met code ctt kpl misschien ga ik hier voor
|
Hoi Rene, ik heb nog wel een 020 bak GTD, dan kan ik die eindoverbrengin daarvan pakken en in de syncro 020 stoppen. Is het veel werk, heb jij daar de gereedschap voor dat we dat samen kunnen doen?
Gr jim
|